Mitt liv i punktform

Jag vet att jag ar urdalig pa att uppdatera, sa jag gor det nu  i punktform
  • Jag lyssnar numera bara till smeknamnet Pammi
  • Jag har pga forfarligt beroende borstat upp mitt tandkott
  • Jag har tittat pa 6 timmar engelskt kostymdrama
  • jag ar beroende av nagellack
  • jag saljer for dyra vaskor i ormskinn (som flagar)
  • jag gar ut och dansar och forstor fotterna i klackar
  • jag har flortat in mej hos agaren pa New Look enbart for att fa rabatt
  • jag har mottagit svenskar pa roadtrip
  • jag har blivit beroende av desserter i kramform
Nu ska jag forstora fotterna lite till.

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej! Åh, hoppas det var toppen med ida och Lotta? :)

2010-06-10 @ 21:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback