Privat rea på ZV



Idag är jag glad, idag kommer dagen gå fort = dans ikväll. För dagen till ära är det nämligen privat rea i butiksområdet där jag jobbar. För att förklara lite nrmare är det otletbutiker med 40 procents rabatt i jämförelse med vanlig butik, och under rean är det ytterligare 30 eller 50 procents rabatt, vilket innebär att folk går bananas. Nackdelen är att man inte hittar någon parkering, man blir stoppad av 10 kunder bara man ska kissa, och det är omöjligt att handla lunch ute. Dessutom vill alla människor ha paket inslagna till jul och eftersom det är privat rea är det inte skyltat, vilket innebär att man ska förklara allt för allihop. Men ganska kul är det, det ska ändå erkännas.

Men så saknar jag Sverige lite. Ganska mycket. Samtidigt som jag inte vill att tiden ska gå så fort här. JAg är som baken. Sniff.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har en sjuuuukt snygg syster. Just saying.

2010-11-22 @ 01:10:17
Postat av: Josse

<3



bara ett litet ansprakslost hjarta sahar pa onsdagsformiddagen

2010-11-24 @ 10:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback