Jag vill kopa cigaretthallare

Nej, man ska ju inte skylla ifran sej. Men anledningen till att jag ar kass (!!!) pa att blogga ar huvudsakligen pga att jag inte har nagon dator. Detta ska forhoppningsvis inforskaffas nar jag aker till sverige igen, ar svart att kopa har eftersom kag inte kan hitta ett svesk tangentbord!! Mer bilder utlovas.. Om en manad.
Och imorgon ska jag dra mej in till La Puce, Loppan. Dar tankte jag koma over lite billigt krafs och ocksa rensa otroliga second hand butiker. Har fins klanningar handskar och hattar fran 20 talet. Oandvanda nylnstrumpor och Cigaretthallare for kvinnor. Nu kanske jag inte ska kopa det sistnamna, men visst hade det anda vart fint att va agare till en?
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback